مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 23:352023-10-08بين الملل

همبستگی دانشجویان علوم پزشکی اهواز با فلسطین


دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در واکنش به عملیات موفقیت آمیز گروه های مقاومت در سرزمین های اشغالی تجمع کرده و همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در واکنش به عملیات موفقیت آمیز گروه های مقاومت در سرزمین های اشغالی امروز در یادمان شهدای گمنام دانشگاه تجمع کردند.

دانشجویان با شعارهای مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، الموت لاسراییل، بیت المقدس قبله نخستین/ رها شود با قدرت مسلمین ، دفاعِ از فلسطین، باعث عزّت ماست ، نابودی اسراییل خواسته ملّت ماست حمایت خود را از مجاهدین فلسطینی اعلام کردند.

   جمعیت حاضر در تجمع یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و اذعان داشتند این موفقیت را مدیون رشادت های سردار سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم هستیم.

همچنین دانشجویان از تشکل ها و انجمن های مختلف دانشجویی، در این مراسم با توزیع شیرینی و سر دادن شعارهایی خوشحالی خود را نشان دادند.

در این مراسم حسین کعبی بیانیه واحد بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز را به زبان عربی قرائت کرده و گفت: با تجاوز به ساحت مسجد الاقصی و هتک حرمت آن، حالا وقت طوفان الاقصی است تا این بنیان های رژیم را به لرزه درآورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همبستگی دانشجویان علوم پزشکی اهواز با فلسطین

همبستگی دانشجویان علوم پزشکی اهواز با فلسطین