مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-14اقتصادي

بهره مندی 6 هزار خانوار روستایی خراسان جنوبی از شبکه ملی اطلاعات


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: 6 هزار خانوار روستایی در استان از ابتدای سال تاکنون از شبکه ملی اطلاعات بهره مند شدند.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ مصطفی بهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی 16 مهرماه به رسانه ها اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا روز ملی روستا و عشایر 44 پروژه ارتباطی با اعتباری 132 میلیارد و 500 میلیون تومان در استان اجرا شد.

به گفته وی 43 سایت همراه و 26 کیلومتر فیبر نوری در سطح روستا های خراسان جنوبی اجرایی شده است.

  وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، در مجموع 43 سایت اتصال روستا های استان به شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شده اند که در مجموع 61 روستای استان با جمعیتی 5 هزار خانوار را به شبکه ملی اطلاعات متصل کرده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی امروز نیز به رسانه ها اعلام کرد: در 10 روز اخیر با راه اندازی 4 سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات، 4 روستای استان با جمعیتی بالغ بر هزار خانوار، از اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند.

بهی با اشاره به سرمایه گذاری 125 میلیارد ریالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اجرای این طرح ها، افزود: از این تعداد، سایت های روستا های چنشت شهرستان سربیشه و اکبرآباد شهرستان خوسف، جدید الاحداث و مجهز به تکنولوژی نسل 3، 2 و 4 همراه و تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 6 هزار خانوار روستایی خراسان جنوبی از شبکه ملی اطلاعات

بهره مندی 6 هزار خانوار روستایی خراسان جنوبی از شبکه ملی اطلاعات