مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 22:102023-10-18سياسي

زبان مشترک، مزیت گردشگری بین ایران و تاجیکستان است


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دیدار با رییس سازمان گردشگری تاجیکستان با تأکید بر اهمیت رونق و توسعه گردشگری بین 2 کشور گفت: زبان مشترک بین ایران و تاجیکستان مزیت گردشگری 2 کشور به حساب می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه محیط زیست و گردشگری خبرگزاری فارس، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که به تاجیکستان سفر کرده است، شامگاه سه شنبه 25 مهر 1402 با کمال الدین مومن زاد رییس سازمان گردشگری جمهوری تاجیکستان دیدار و گفت وگو کرد و در این دیدار به اشاره به ملاقات خود با مقامات تاجیکستان در گذشته، افزود: به مقامات تاجیکستان پیشتر پیشنهاد داده بودم که گردشگری ارزان قیمت را بین ایران و تاجیکستان برقرار کنیم.

این پیشنهاد مورد استقبال مسئولان عالی رتبه تاجیکستان قرار گرفته بود و در دیدار با سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران نیز مقامات تاجیکستانی این موضوع را مطرح کرده بودند.

اعتقاد دارم راه مردم ایران و تاجیکستان باید راهی روان و ارزان قیمت باشد.

او افزود: اعتقاد من این است که سطح گردشگری بین دو کشور باید بیش از آنچه الان است باشد تا با توجه به اشتراکات فرهنگی و زبانی بین ایران و تاجیکستان شاهد سفر مردم دو کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبان مشترک، مزیت گردشگری بین ایران و تاجیکستان است

زبان مشترک، مزیت گردشگری بین ایران و تاجیکستان است