مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 22:102023-09-25سياسي

راه اندازی 152 کارگاه اشتغالزایی در مناطق کم برخوردار شیراز


فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اقدامات محرومیت زدایی در شیراز از راه اندازی 152 کارگاه اشتغالزایی در مناطق کم برخوردار این کلان شهر خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اقدامات محرومیت زدایی در شیراز از راه اندازی 152 کارگاه اشتغالزایی در مناطق کم برخوردار این کلان شهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار یدالله بوعلی امشب، 3 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت های محرومیت زدایی در شیراز گفت: 152 کارگاه جهت اشتغال آفرینی در محلاتی که کم برخوردار هستند، راه اندازی کردیم.

وی با بیان اینکه هرکدام از ما دارای توان و ظرفیتی هستیم که وقتی درکنار هم قرار بگیریم منجر به حل مشکلاتی می شود، افزود: اقداماتی که در حوزه محرومیت زدایی انجام می شود با محوریت شهرداری با کمک و هدایت شورای شهر شیراز است.

بوعلی تصریح کرد: در استان فارس 3 قرارگاه وجود دارد و نخست قرارگاه محرومیت زدایی استان است که با مشارکت تمام دستگاه ها انجام می شود و یک قرارگاه با محوریت پیشرفت و آبادانی که در 6 شهرستان و در هر شهرستان یک دهستان را مورد حمایت قرار می دهیم.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه فعالیت های این قرارگاه در حمایت از شهرستان های کوه چنار، ممسنی، خفر، اقلید، خرم بید و استهبان انجام می شود، گفت: همچنین قرارگاه سوم صیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 152 کارگاه اشتغالزایی در مناطق کم برخوردار شیراز

راه اندازی 152 کارگاه اشتغالزایی در مناطق کم برخوردار شیراز