مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-15سياسي

حاجی دلیگانی: سیلی محکم تر به رژیم صهیونیستی نابودی آنها را در پی خواهد داشت


عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره جنایات رژیم صهیونیستی گفت: قطعا سیلی محکم تر به رژیم صهیونسیتی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند برابر با نابودی صهیونیست ها است.

- حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باره جنایات رژیم صهیونسیتی گفت: رژیم صهیونیستی در طول چند دهه گذشته ظلم و ستم فراوانی را علیه ملت فلسطین روا داشته است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بارها مردم فلسطین به ویژه زنان و کودکان را مورد وحشیانه ترین حملات قرار داده و همواره مردم فلسطین با تهدید و تحریم اعمال شده علیه شان توسط رژیم صهیونیستی مواجه بودند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در نهایت همه این بغض ها در قالب عملیات طوفان الاقصی ترکید و دست انتقام خداوند از آستین جوانان فلسطینی که الگو گرفته از انقلاب اسلامی هستند بیرون آمد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در عملیات طوفان الاقصی علاوه بر شکست نظامی شاهد شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از نیروهای مقاومت فلسطین بودیم که این شکست مهمتر از شکست نظامی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که از نظر اطلاعاتی خود را قوی می داند و ما شاهد فعالیت دستگاه های جاسوسی این رژیم در منطقه هستیم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی دلیگانی: سیلی محکم تر به رژیم صهیونیستی نابودی آنها را در پی خواهد داشت

حاجی دلیگانی: سیلی محکم تر به رژیم صهیونیستی نابودی آنها را در پی خواهد داشت