مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-03ورزشي

صنایع هرمزگان تا کنون کمکی به پیشرفت فوتبال نکرده اند


رییس هیات فوتبال استان هرمزگان با ابراز تاسف از این موضوع که صنایع هرمزگان تا کنون کمکی به پیشرفت فوتبال استان نکر ده اند، گفت: انتظاری که از صنایع داریم بحث زیرساختهای ورزش استان است و این به کل استان باز می گردد و تنها مختص شهر بندرعباس نیست که البته .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، قاسم رنجبریان رییس هیات فوتبال استان هرمزگان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با ابراز گلایه از اینکه فعالیت ورزشی صنایع استان هرمزگان محدود به این موضوع شده است که خودشان مدیران ورزشی داشته باشند یا نداشته باشند، اظهار کرد: صنایعی مانند کشتی سازی، بنادر، آلومینیوم و.

در مقطعی چون مدیرانشان ورزشی بودند، آمدند و برای خودشان تیم تشکیل دادند و بعد هم با جابجا شدن آن مدیر، شاکله ورزشی شان هم کاملا از بین رفت و به جز آن بحث ورزش کارگری، چیز دیگری باقی نماند.

وی تصریح کرد: اگر بحث تیمداری هر شهرستانی در سطح کشور باشد و صنایع به نوبه خود بیایند زیرساختهای ورزشی هر شهرستان را تقویت کرده و تیمها را زیر پوشش قرار دهند، به نظر من خیلی بهتر است تا اینکه یک مدیری بیاید بر اساس اینکه دوست ورزشی داشته باشد و یا خودش ورزشی باشد، مبادرت به تشکیل یک تیم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع هرمزگان تا کنون کمکی به پیشرفت فوتبال نکرده اند

صنایع هرمزگان تا کنون کمکی به پیشرفت فوتبال نکرده اند