مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 18:252023-09-23ورزشي

توزیع 500 بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند خلخال


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خلخال از توزیع بیش از 500 پک اقلام نوشت افزار و کیف مدرسه در بین دانش آموزان نیازمند شهرستان خلخال به همت بنیاد علوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام فیاض تمجید عصر امروز در مراسم توزیع اقلام نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند شهرستان خلخال که در سالن ورزشی حوزه شهری امام (ره) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید به همت بنیاد علوی بیش از 500 پک اقلام نوشت افزار و کیف مدرسه به ارزش ریالی 175 میلیون تومان  تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارهای نیک بنیاد علوی کمک در حوزه های مختلف محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان واقعی است، افزود: در سال های گذشته نیز بنیاد علوی شهرستان خلخال در کنار سایر ارگان ها و نهادهای خدمات رسان و گروه های جهادی در خدمت محرومین و نیازمندان واقعی بوده است.

  مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خلخال با قدردانی از فعالیت های نوع دوستانه حوزه شهری امام خمینی (ره) و حوزه ثارالله و گروه های جهادی شهید علی سیفی سایر گروه های جهادی گفت: درروزهای گذشته نیز به همت خانه احسان محله گونی و ستاد اجرایی فرمان امام  خمینی (ره) بیش از 110 بسته نوشت افزار و کیف در بین دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند خلخال

توزیع 500 بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند خلخال