مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 18:502023-10-09سياسي

کسب مقام اول جشنواره نان به «سیاه چادر هامون»


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هامون گفت: در آیین اختتامیه جشنواره ملی نان که برای نخستین بار با حضور 21 استان در کرمان برگزار شد «سیاه چادر شهرستان هامون» مقام اول پخت نان را به خود اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، میثم شهرکی شمال بیان کرد: نخستین جشنواره ملی نان با حضور 21 استان در بازه زمانی 11 تا 14 مهرماه و با حضور صنعتگرانی از سیستان و بلوچستان برای طبخ نان تافتون، تجگی و چلبک با هدف معرفی نان های سرزمینی در محل بوستان شورای شهر کرمان برگزار شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هامون افزود: نان در سبد خانوار نقش مهمی دارد و با انجام چنین رویدادهایی می توان به افزایش مطالبه مردمی از نانوایی ها برای پخت و تهیه نان سالم امیدوار شد.

شهرکی شمالی ادامه داد: روز گذشته در آیین اختتامیه جشنواره ملی نان که با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان در شهر کرمان برگزار شد، سیاه چادر شهرستان هامون مقام اول پخت نان را در بین 21 استان کشور به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مقام اول جشنواره نان به «سیاه چادر هامون»

کسب مقام اول جشنواره نان به «سیاه چادر هامون»