مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-01سياسي

40 امام جمعه در سطح کشور تغییر می کنند


معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از تغییر 40 امام جمعه در سطح کشور خبر داد و گفت: 10 امام جمعه در استان تهران و 30 امام جمعه در سایر استان ها طی روزهای آینده جابجا خواهند شد که این تغییرات در مسیر انتخابات پیش رو بسیار تأثیرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، آیین تکریم و معارفه امام جمعه پاکدشت با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، معاون آموزش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، جمعی از مسوولان نظامی و انتظامی، دستگاه قضایی، اعضای شورای تامین و اداری، خانواده معظم شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس، ایثارگران و جانبازان در مصلی پاکدشت ظهر امروز برگزار شد.

  حجت الاسلام مهدی اصلانی معاون آموزش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این مراسم اظهار کرد: شهرستان پاکدشت از شهرهای انقلابی استان تهران است و شان و فضل علمی، روحیه انقلابی و خدمتگزاری به مردم از ویژگی های قابل توجه حجت الاسلام لزومی است.

وی گفت: حضور مردم شهرقدس در پاکدشت نشان از کاردانی و بصیرت حجت الاسلام جوکار طی دوره خدمت در شهرقدس است.

معاون آموزش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: برای انجام کار فرهنگی نیازمند آمایش سخت افزاری، نرم افزاری و مغزافزاری هستیم و پاکدشت این آمادگی را برای خدمت امام جمعه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 امام جمعه در سطح کشور تغییر می کنند

40 امام جمعه در سطح کشور تغییر می کنند