مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-04سياسي

ثبت 26 میلیون تردد بین شهری در مازندران


فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اعلام اینکه زیرساخت های ترافیکی استانن متناسب با 26 میلیون تردد درون شهری که در 6 ماهه سال گذشته ثبت شده نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار حسن مفخمی صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته انتظامی با اشاره تقدیم 51 شهید انتظامی در سال جاری، اظهار کرد: نیروی انتظامی برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی ایران از همه توان خویش استفاده می کند تا این پرچم سربلند بماند.

فرمانده انتظامی مازندران درباره اقدامات پلیس در استان، گفت: موضوعی که بنده پیگیری می کنم بحث اشراف اطلاعاتی است و در این زمینه فرصت ها و تهدیدها به خوبی شناسایی می شود.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های جدی ما تقویت ارتباط با مردم است و بنا داریم اقدامات پلیس را به خوبی به مردم تبیین و تشریح کنیم و به صورت هدفمند موضوعات را دنبال می کنیم.

سردار مفخمی یکی از موضوعات محوری در استان مازندران، مهار سارقان عنوان کرد و افزود: شناسایی و دستگیری سارقان و مال خران را در دستور کار داریم و همه تلاش ما این است که اموال سرقت شده در اختیار مال باختگان قرار گیرد.

وی یکی دیگر از برنامه های محوری پلیس استان را مقابله با اراذل و اوباش ذکر کرد و گفت: برنامه ویژه ای را برای  جلوگیری از قاچاق سلاح تدوین و طراحی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 26 میلیون تردد بین شهری در مازندران

ثبت 26 میلیون تردد بین شهری در مازندران