مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-16بين الملل

واشنگتن پست: بن سلمان چندین ساعت بلینکن را منتظر گذاشت و صبح بعد آمد!


طبق گزارش روزنامه واشنگتن پست، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی چندین ساعت «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا را در ریاض برای جلسه ای که گمان می رفت عصر شنبه برگزار شود، - واشنگتن پست: بن سلمان چندین ساعت بلینکن را منتظر گذاشت و صبح بعد آمد! طبق گزارش روزنامه واشنگتن پست، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی چندین ساعت آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا را در ریاض برای جلسه ای که گمان می رفت عصر شنبه برگزار شود، منتظر نگه داشت اما ولیعهد سعودی صبح روز بعد در جلسه حاضر شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد بن سلمان در جلسه روز یکشنبه با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه تاکید کرد: باید این حملات که جان انسان های بی گناه را می گیرد و همچنین محاصره غزه که به نبود آب، برق و گاز ختم شده، متوقف شوند.

روزنامه واشنگتن پست می گوید: ولیعهد عربستان سعودی خواستار توقف درگیری های کنونی شده است؛ خواسته ای که با سیاست آمریکا در تضاد مستقیم است زیرا این کشور از حملات اسراییل حمایت می کند.

یک یادداشت افشاشده از سوی وزات امور خارجه آمریکا که توسط واشنگتن پست تایید شده و همچنین ابتدا توسط پایگاه خبری هاف پست منتشر شد، می گوید: به دیپلمات های آمریکایی نسبت به استفاده از عباراتی نظیر تنش زدایی، آتش بس، خاتمه خشونت و خونریزی و احیای صلح هشدار داده شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن پست: بن سلمان چندین ساعت بلینکن را منتظر گذاشت و صبح بعد آمد!

واشنگتن پست: بن سلمان چندین ساعت بلینکن را منتظر گذاشت و صبح بعد آمد!