مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-09اقتصادي

ایجاد نخستین مرکز نوآوری گیربکس کشور در دانشگاه صنعتی سهند


نخستین مرکز نوآوری گیربکس کشور در دانشگاه صنعتی سهند ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل فاتحی فر رییس دانشگاه صنعتی سهند امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین مرکز نوآوری گیربکس با مشارکت صنایع شهید رسولی باهدف رفع نیازهای فناورانه صنایعی از قبیل صنایع دریایی، نظامی، هوایی، خودرویی و ماشین آلات صنعتی راه اندازی خواهد شد.

  وی  افزود: با آغاز به کار این مرکز بستر نوآوری و فناوری در حوزه طراحی، ساخت، مونتاژ، کنترل، راه اندازی و فروش انواع گیربکس فراهم خواهد شد.

  فاتحی فر با اشاره به توانمندی های اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند در حوزه فناوری های پیشرفته اظهار کرد: بسترسازی برای پیاده سازی ایده های نو مبتنی بر دانش، ایجاد زمینه مناسب برای ظهور و حمایت از خلاقیت جوانان به ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان، پرورش و بقاء محصول نوآورانه، هدایت آن ها تا مرحله تبدیل شدن به محصولات فناورانه قابل عرضه به بازار و تجاری سازی این محصولات از اهداف ایجاد این مرکز نوآوری است.

  رییس دانشگاه صنعتی سهند تأکید کرد: با ایجاد سازوکار مناسب برای حضور اعضای هیات علمی دانشگاه در صنایع و مرکز نوآوری گیربکس در قالب فرصت های مطالعاتی داخل صنعت، تعریف موضوعات پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی و انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد نخستین مرکز نوآوری گیربکس کشور در دانشگاه صنعتی سهند

ایجاد نخستین مرکز نوآوری گیربکس کشور در دانشگاه صنعتی سهند