مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 07:552023-09-23سياسي

یادواره 32 شهید روستای «سورتجین» رزن برگزار شد


همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس یادواره 32 شهید والا مقام روستای سورتجین شهرستان رزن با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان و اهالی این روستا برگزار شد.

- ایسنا/همدان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس یادواره 32 شهید والا مقام روستای سورتجین شهرستان رزن با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان و اهالی این روستا برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان شامگاه گذشته 31 شهریور در این مراسم گفت: امروز مقام معظم رهبری ما را به جهاد تبیین قطعی، فوری و واجب دعوت می کند و همه ما تکلیف به جهاد تبیین داریم.

حسن رضانیا اظهار کرد: تردید نکنید شهدا برای وطن، ولایت، ناموس و ارزش ها مسیر شهادت را برای خود انتخاب کردند اما آنچه بالاتر از هر چیزی دیگری آنها را به سمت و مسیر شهادت سوق داده، جهاد فی سبیل الله بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان افزود: آیا با پایان جنگ جهاد به پایان رسید؟ خیر، جهاد جزء فروع دین بوده و هر لحظه و هر روز و هر زمان تکلیف به جهاد داریم.

وی خطاب به خواهران، برادران، مادران، فرزندان و همسران شهدا گفت: شهدای شما در مسیر شهادت انتخاب شده خداوند بودند، قدر خود را بدانید چراکه آنها با خداوند معامله کرده اند و به فرمایش امام علی(ع) قیمت و بها و ارزش شهدا بهشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره 32 شهید روستای «سورتجین» رزن برگزار شد

یادواره 32 شهید روستای «سورتجین» رزن برگزار شد