مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-02اقتصادي

جانی تازه به توسعه کردستان با فعالسازی واحدهای تولیدی راکد


کار فعالسازی واحدهای نیمه فعال یا راکد در استان کردستان آغاز شده و امید می رود این طرح با حمایت جدی دولت به سرانجامی خوش برسد.

- ایسنا/کردستان کار فعالسازی واحدهای نیمه فعال یا راکد در استان کردستان آغاز شده و امید می رود این طرح با حمایت جدی دولت به سرانجامی خوش برسد.

از روزی که سال 1402 به نام مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شد، عزمی جدی در کشور و بەویژه در دولت برای تحقق این شعار ایجاد شد تا با خودکفایی، پایه های اقتصاد مملکت استوارتر گردد.

در این رهگذر قاعدتا چالش هایی نیز از گذشته تاکنون وجود داشته و دارد؛ موضوعاتی چون تامین مواد اولیه، فناوری و تجهیزات روز، نوسانات نرخ ارز، پرداخت حقوق کارگران، تسهیلات بانکی و .

از اساسی ترین دغدغه های پیش روی تولید ملی است.

مشکلاتی که طی سال ها انباشته شده و موجب تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی بسیاری شدە و برخی نیز به شکل نیمه فعال و یا با ظرفیت اندک بە تولید خود ادامە دادەاند.

تغییر این شرایط، دستور کار دولت سیزدهم در تمامی استان ها بوده و کوشش شده تا با فعالسازی مجدد واحدهای راکد و یا به ظرفیت رساندن کامل آن ها چرخ های توسعه و رشد اقتصادی با سرعت بیشتری به حرکت درآید؛ در همین راستا نعمت الە رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سفر خود بە استان کردستان گفت: این صندوق از یک هزار وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانی تازه به توسعه کردستان با فعالسازی واحدهای تولیدی راکد

جانی تازه به توسعه کردستان با فعالسازی واحدهای تولیدی راکد