مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 23:202023-10-01سياسي

امام راحل ما از کجا می دانست؟


« از هیاهوی قدرتمندان نهراسید که این قرن به خواست خداوند قادر، قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران و حق بر باطل است» و در پیام دیگری اطمینان می دهند که « اسلام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد».

- فارس پلاس؛ حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: 1- این سخن از امام راحل - رضوان الله تعالی علیه - است که در آذرماه سال 64 و در سالروز میلاد رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) بیان فرموده اند.

آن چیزی که می‏ خواستم امروز عرض کنم این است که در ولادت حضرت رسول- صلی الله علیه وآله- قضایایی واقع شده است، قضایای نادری به حسب روایات ما و روایات اهل سنت وارد شده است که این قضایا باید بررسی بشود که چیست؟ از جمله قضیه شکست خوردن طاق کسری‏ و فرو ریختن چهارده کنگره از آن قصر و از آن جمله خاموش شدن آتشکده‏ های فارس و ریختن بت ها به روی زمین.

اینکه چهارده کنگره از کنگره ‏های قصر ظلم خراب شد، به نظر شما نمی‏آید که یعنی‏ در قرن چهاردهم این کار می‏شود، یا چهارده قرن بعد این کار می ‏شود ؟  2- ماجرای شکست چهارده کنگره طاق کسری، خاموشی آتشکده فارس و فرو ریختن بت ها به هنگام ولادت رسول خدا (ص)، از آن هنگام تاکنون، بارها در نگارش و گویش مورخان آمده است اما، تفسیر امام راحل از این رخداد و خبر دادن از فروپاشی نظام سلطه در قرن چهاردهم (قرن حاضر )، تنها بر ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام راحل ما از کجا می دانست؟

امام راحل ما از کجا می دانست؟