مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 08:052023-09-27فرهنگي

ساخت شهرک سینمایی آرزوی جامعه هنری اصفهان


دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: جشنواره فیلم های کودک و نوجوان اصفهان یک رخداد فرهنگی است که نباید با جشنواره فیلم فجر مقایسه شود ، ساخت شهرک سینمایی یکی از آرزوهای جامعه هنری اصفهان است که هنوز محقق نشده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، کمال حیدری، معاون فرهنگی شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در نشست صمیمی با هنرمندان اظهار کرد: رهبر انقلاب از ویژگی های مختلف اصفهان از جمله هنر این شهر تعریف فراوانی کردند و از زمان شروع کار، یکی از دغدغه و آرزوهایمان این بوده است که در اصفهان شهرک سینمایی داشته باشیم.

وی افزود: همدلی می تواند آینده را بسازد و امید است با چنین جلساتی هم افزایی را افزایش دهیم.

حیدری تصریح کرد: یکی از سوالات این است که آورده جشنواره فیلم کودک و نوجوان برای اصفهان چیست و امید است در این مسیر بتوانیم آینده درخشانی را بسازیم.

معاون فرهنگی شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: 300 برنامه برای محلات تعریف شده تا فیلم ها برای کودکان کار، کودکان سرطانی و معلولان نیز اکران شود.

میثم بکتاشیان، دبیر اجرایی جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در این جلسه اظهار داشت: فشار مضاعفی برای جشنواره کودک و نوجوان بر دوش ما بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت شهرک سینمایی آرزوی جامعه هنری اصفهان

ساخت شهرک سینمایی آرزوی جامعه هنری اصفهان