مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-02بين الملل

حزب کارگران کردستان (پ پ ک) مسئولیت حمله آنکارا را بر عهده گرفت


روز یکشنبه دو نفر در مرکز آنکارا، پایتخت ترکیه، در مقابل وزارت کشور بمب گذاری کردند که بر اثر این حمله دو نفر کشته و دو پلیس زخمی شدند.

- حزب کارگران کردستان (پ پ ک) مسئولیت حمله آنکارا را بر عهده گرفت روز یکشنبه دو نفر در مرکز آنکارا، پایتخت ترکیه، در مقابل وزارت کشور بمب گذاری کردند که بر اثر این حمله دو نفر کشته و دو پلیس زخمی شدند.

 حزب کارگران کردستان که ترکیه و کشورهای غربی آن را به عنوان تروریست طبقه بندی می کنند، مسئولیت حمله روز یکشنبه در آنکارا را بر عهده گرفت که منجر به زخمی شدن دو افسر پلیس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل آریا به نقل از رویترز؛یک وب سایت که نزدیک به حزب کارگران کردستان است،اعلام کرد: یک عملیات چریکی علیه وزارت کشور ترکیه توسط تیمی وابسته به تیپ جاویدان انجام شد .

روز یکشنبه دو نفر در مرکز آنکارا، پایتخت، در مقابل وزارت کشور بمب گذاری کردند که بر اثر آن دو نفر کشته و دو پلیس زخمی شدند.

بمب گذاری که در بلوار آتاتورک رخ داد، اولین بمب گذاری در آنکارا از سال 2016 بود که ترکیه با موجی از حملات خونین به لرزه در آمد.

یک مقام ارشد ترکیه به رویترز گفت که مهاجمان یک وسیله نقلیه را در شهر قیصری در 260 کیلومتری جنوب شرقی آنکارا ربودند و راننده آن را کشتند و سپس با استفاده از آن حمله را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب کارگران کردستان (پ پ ک) مسئولیت حمله آنکارا را بر عهده گرفت

حزب کارگران کردستان (پ پ ک) مسئولیت حمله آنکارا را بر عهده گرفت