مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-05اجتماعي

بارش باران در 4 محور تهران-شمال و ترافیک در جاده فیروزکوه


دوربین های نظارت تصویری هم اکنون تردد روان در محورهای هراز و کندوان، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت، مسیر رفت و برگشت نشان می دهد، همچنین د ر محورهای کندوان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بر اساس آخرین اطلاعات مرکز مدیریت راه ها و بر اساس تصاویر دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده دماوند داریم.

دوربین های نظارت تصویری هم اکنون تردد روان در محورهای هراز و کندوان، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

* بارش در چهار جاده تهران-شمال هم اکنون بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل ، گیلان ، مازندران و گلستان همچنین وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان داریم.

د ر حال حاضر د ر محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت بارش باران داریم؛ در آزادراه تهران-شمال مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور تهران-شهریار و آزادراه کرج-قزوین دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین محدوده های مهرویلا و مهرشهر و ترافیک سنگین در محور تهران-شهریار در برخی از مقاطع نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در 4 محور تهران-شمال و ترافیک در جاده فیروزکوه

بارش باران در 4 محور تهران-شمال و ترافیک در جاده فیروزکوه