مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 18:502023-09-26بين الملل

هشدار اف بی آی به سیک های شهیر آمریکایی: جانتان در خطر است


پریتپال سینگ شهروند آمریکایی 69 ساله که هماهنگ کننده انجمن سیک های کنگره آمریکا است، در گفت وگویی با روزنامه گاردین تایید کرد که تنها چند روز پس از قتل هاردیپ سینگ، - هشدار اف بی آی به سیک های شهیر آمریکایی: جانتان در خطر است پریتپال سینگ شهروند آمریکایی 69 ساله که هماهنگ کننده انجمن سیک های کنگره آمریکا است، در گفت وگویی با روزنامه گاردین تایید کرد که تنها چند روز پس از قتل هاردیپ سینگ، پلیس اف بی آی با او و 2 فرد دیگر از همکارانش تماس گرفته است.

پس از کشته شدن هاردیپ سینگ نجار رهبر سیک ها در کانادا، اداره تحقیقات فدرال ایالات متحده (اف بی آی) به حداقل سه آمریکایی سرشناس فعال در جوامع سیک هشدار داد که جانشان در خطر است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، دولت هند را درباره ترور هاردیپ سینگ نجار مقصر می داند.

ادعایی که دولت هند آن را بیهوده و با انگیزه های سیاسی عنوان و رد کرد.

  این اتهام که هند قتلی غیرقانونی در خاک کانادا انجام داده است، باعث انجام تحقیقاتی مجدد درباره تهدیدات علیه جدایی طلبان سیک در سراسر جهان شده است.

  تحقیقات مجدد درباره ادعای فعالان سیک در مورد مرگ مشکوک پیروان آیین سیک در انگلیس و پاکستان که پیش از قتل هاردیپ سینگ اتفاق افتاده نیز در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار اف بی آی به سیک های شهیر آمریکایی: جانتان در خطر است

هشدار اف بی آی به سیک های شهیر آمریکایی: جانتان در خطر است