مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-07اجتماعي

خراسان شمالی 20 کتابخانه ثابت و سیار مختص کودکان ونوجوانان دارد


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان شمالی گفت: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان شمالی هم اکنون 10 کتابخانه ثابت و 10 کتابخانه سیار دارد که ظرفیت پوشش هر کدام از کتابخانه ها 700 نفر است.

- فرهاد آقابیگی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی همزمان با هفته ملی کودک در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان شمالی هم اکنون 10 کتابخانه ثابت و 10 کتابخانه سیار دارد که ظرفیت پوشش هر کدام از کتابخانه ها 700 نفر است.

  وی با بیان اینکه بازه سنی 7 تا 17 سال می توانند عضو کانون شوند، گفت: 2 کتابخانه ثابت در شهرستان های جاجرم و آشخانه در سال جاری اضافه خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی افزود: سرانه مطالعه ماهانه که بر اساس تعداد کتاب های امانت داده شده به ازای هر نفر است، در کشور عدد 5 بوده که این عدد برای خراسان شمالی 7 است.

آقابیگی با اشاره به اینکه یکی از سه فرد اول کتابخوان کشور اهل خراسان شمالی است، بیان داشت: تعداد امانت کتاب در هفته به منظور تشویق اعضا از 2 کتاب به 5 کتاب افزایش یافته است.

وی از استقبال بسیار خوب کودکان ونوجوانان از کتابخانه های کانون ابراز خرسندی کرد و گفت: کانون در تلاش است کتاب های جدید جهت استفاده بیشتر و بهتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی 20 کتابخانه ثابت و سیار مختص کودکان ونوجوانان دارد

خراسان شمالی 20 کتابخانه ثابت و سیار مختص کودکان ونوجوانان دارد