مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-05بين الملل

حملات پهپادی ترکیه به هم پیمانان آمریکا در سوریه


منابع خبری امروز (پنج شنبه) از حملات پهپادی ارتش ترکیه به مواضع شبه نظامیان موسوم به «نیروهای سوریه دموکراتیک» (قسد) در شمال شرق سوریه خبر دادند.

- منابع خبری امروز (پنج شنبه) از حملات پهپادی ارتش ترکیه به مواضع شبه نظامیان موسوم به نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) در شمال شرق سوریه خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابع محلی در حومه شهر حسکه سوریه در این باره اعلام کرد که پهپادهای ترکیه طی چند مرحله مواضع نظامی شبه نظامیان قسد، وابسته به آمریکا را در منطقه ها الحمه و الحمه المشیرفه را هدف قرار دادند.

طبق این گزارش، منابع مطلع از کشته و مجروح شدن شماری از عناصر قسد در حملات مذکور خبر داده و اعلام کرده اند که مواضع هدف قرار گرفته در نزدیکی پایگاه اشغالگران آمریکایی قرار داشته اند.

در همین حال، شبکه المیادین نیز اعلام کرد که یک پهپاد ترکیه مواضع نیروهای دموکراتیک سوریه را در منطقه تل حبش در حسکه هدف قرار داد.

منابع المیادین همچنین گزارش دادند: پهپاد دیگری مواضع قسد را در نزدیکی سد الجوادیه در حومه شمالی حسکه هدف قرار داد.

طبق این گزارش، درپی این حملات ترکیه نیروهای دموکراتیک سوریه سایت ها و مقرهای خود را در میدان نفتی العمر در حومه دیرالزور در شرق سوریه تخلیه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات پهپادی ترکیه به هم پیمانان آمریکا در سوریه

حملات پهپادی ترکیه به هم پیمانان آمریکا در سوریه