مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-08بين الملل

وزارت بهداشت فلسطین : افزایش آمار شهدا در غزه به 370 نفر


وزارت بهداشت فلسطین در غزه ، همچنین اعلام کرده بود تیم های پزشکی و امداد رسانی با ظرفیت کاملشان برای نجات دهها تن از زخمی های این تجاوز تلاش می کنند.

- وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار شهدای حملات اشغالگران به غزه تاکنون به 370 شهید و 2200 زخمی افزایش یافته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، این وزارتخانه با انتشار بیانیه کوتاهی اعلام کرد بر اثر تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در 24 ساعت گذشته، تاکنون 370 فلسطینی شهید و 220 نفر دیگر نیز زخمی شده است.

  وزارت بهداشت فلسطین در غزه، همچنین اعلام کرده بود تیم های پزشکی و امداد رسانی با ظرفیت کاملشان برای نجات دهها تن از زخمی های این تجاوز تلاش می کنند.

  این وزارتخانه با اشاره به اینکه به دلیل تحریم نوار غزه و کمبود امکانات پزشکی و دارو، آمادگی بخش درمانی و پزشکی این منطقه بسیار محدود بوده است تأکید کرد با این وجود خط ویژه امدادرسانی از روز شنبه فعال شده است و کلیه بخش های درمانی و پزشکی و اورژانس ها به حالت آماده باش درآمده اند.

  رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح دیروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام طوفان الاقصی را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر 75 ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت فلسطین : افزایش آمار شهدا در غزه به 370 نفر

وزارت بهداشت فلسطین : افزایش آمار شهدا در غزه به 370 نفر