مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 14:502023-09-27ورزشي

برنامه های ورزش همگانی بومی سازی شود


رییس مجمع فدراسیون ورزش های همگانی کشور گفت: برنامه های ورزش همگانی برای افزایش فعالیت های بدنی متناسب با هر منطقه بومی سازی و اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، امروز مجمع عمومی انتخابات هیئت رییسه ورزش همگانی خراسان جنوبی با حضور رییس مجمع ورزش های همگانی کشور و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

علی خلیلی، رییس مجمع ورزش های همگانی کشور در این مراسم با اشاره به اینکه 26 مهرماه تا دوم آبان ماه به عنوان هفته تربیت بدنی است، اظهارداشت: امیداست با برنامه ریزی های خوبی که صورت می گیرد بتوانیم هفته تربیت بدنی خوب و تأثیرگذاری در جامعه شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه جلسه ستاد هفته تربیت بدنی با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شده است، تصریح کرد: دستورالعمل های این ستاد به استان های ابلاغ خواهد شد تا برنامه های شاخص خود را برای این هفته اعلام کنند.

رییس مجمع فدراسیون ورزش های همگانی با اشاره به تأثیرات ورزش در جامعه گفت: کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقاء سلامت افراد جامعه و تأثیر بر اقتصاد و غیره از مهم ترین این تأثیرات هستند.

خلیلی ادامه داد: بعد رسانه ای تأثیرگذاری ورزش بسیار دارای اهمیت بوده و باید برنامه های مختلفی که به مناسبت هفته تربیت بدنی برنامه ریزی می شود به مردم اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ورزش همگانی بومی سازی شود

برنامه های ورزش همگانی بومی سازی شود