مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-13سياسي

سفاکی و خوی وحشی صهیونیستها نشانه ضعف و اضمحلال این رژیم جعلی است


فرمانده سپاه الغدیر یزد نشانه ضعف و اضمحلال رژیم جعلی، سفاک و وحشی خوی صهیونیستی را چهره حریص و حیوانی آن خواند که در طول عمر نکبت بار خود به دفعات آن را به جهانیان نشان داده است.

- ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر یزد نشانه ضعف و اضمحلال رژیم جعلی، سفاک و وحشی خوی صهیونیستی را چهره حریص و حیوانی آن خواند که در طول عمر نکبت بار خود به دفعات آن را به جهانیان نشان داده است.

سردار حسین زارع کمالی امروز جمعه 21 مهرماه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه یزد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بر جان برکفان اسلام در نیروی قهرمان فراجا و نیز تبریک پیروزی های اخیر جبهه مقاومت بر رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: حملات اخیر جبهه مقاومت از یک طرف نشان از عزم و جزم جبهه مقاومت برای رسیدن به حق خود دارد و از طرف دیگر باعث از بین رفتن آمال و آرزوهای رژیم جعلی و جنایت کار صهیونیستی و حاکمان بی غیرت و خودفروخته برخی کشورها که تن به عادی سازی روابط با اشغالگران قدس داده اند، شد و زوال قطعی رژیم سفاک و کودککش را بیش از پیش در چشم جهانیان نزدیک تر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ظالمین جهان هر چند به ظاهر خود را پیروز میدان می دانند اما محکوم به ذلت و خواری و شکست هستند، اینان به واسطه کثرت ادوات و تجهیزات، خود را صاحبان عالم می دانند غافل از این که لشکریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفاکی و خوی وحشی صهیونیستها نشانه ضعف و اضمحلال این رژیم جعلی است

سفاکی و خوی وحشی صهیونیستها نشانه ضعف و اضمحلال این رژیم جعلی است