مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-20اجتماعي

سرپرست بیمه سلامت خراسان شمالی: 682 هزار نفر در استان به صورت رایگان بیمه هستند


مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: 682 هزار و 619 نفری که تحت پوشش بیمه سلامت هستند، هیچ حق بیمه ای پرداخت نمی کنند و بیمه آن ها به صورت رایگان است.

- مهرداد سفیدگران، سرپرست بیمه سلامت خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار ثبت شده در خراسان شمالی، 55 هزار و 441 بیمه شده تحت پوشش بیمه سلامت هستند که حق بیمه آنها از طریق ادارات پرداخت می شود.

وی گفت: همچنین 134 هزار و 818 نفر بیمه تحت پوشش صندوق بیمه سلامت همگانی ایرانیان هستند.

سرپرست بیمه سلامت خراسان شمالی افزود: 451 هزار و 376 نفر بیمه شده صندوق روستایی، عشایر و شهرهای زیر 20 هزار نفر هستند که این گروه تحت پوشش پزشک خانواده و نظام ارجاع قرار دارند و به صورت رایگان تحت پوشش قرار گرفته اند.

سفیدگران اضافه کرد: 40 هزار و 981 نفر به عنوان سایر اقشار بیمه شده هستند که متشکل از مددجویان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، خانواده ها شهدا، جانبازان، طلاب هستند که خود فرد هیچ هزینه ای را به صورت مستقیم پرداخت نمی کند و از طرف مرکز تحت پوشش حق بیمه پرداخت می شود.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در مجموع از بیمه شدگان بیمه سلامت خراسان شمالی 86 درصد از جمعیت یعنی 682 هزار و 619 نفری که تحت پوشش بیمه سلامت هستند، هیچ حق بیمه ای پرداخت نمی کنند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست بیمه سلامت خراسان شمالی: 682 هزار نفر در استان به صورت رایگان بیمه هستند

سرپرست بیمه سلامت خراسان شمالی: 682 هزار نفر در استان به صورت رایگان بیمه هستند