مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 16:212023-10-18بين الملل

فریادهای کفن پوشان همدان علیه رژیم کودک کش


خبرکزاری فارس-همدان،  مرگ بر اسراییل ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر صهیونیست ؛ فریادهایی است که گوش به گوش به فلک می رسد، مشت هایی هم هست که در مقابل جنایات رژیم غاصب گره می شود و بر فراز آسمان می ایستد.

  گریه هم چاشنی کنید بر عزای بی مرز و کودکان خفته به خون، سیل خروشان مردم همدانا که هیچ، فریاد وامظلوما سر می دهند برای پاره تن اسلام.

  گویی شهر ضرب در حضور و فریاد شده و شعار، شعاری که خشونت علیه زن و فرزندان، خردسال و مرد و زن را نمایان می کند، خشونتی که از سوی رژیم جعلی غاصب فرود آمده و قلب مسلمانان را شکافته.

  فریادها، مشت ها و اشک ها پس و پیش محکوم می کنند ظلم بی حد و حصر غاصبان کودک کش را، رود خون غزه را، ترس طفل نوپا را، بمباران های گاه و بی گاه را.

مردم خودجوش بر جنایات رژیم اشغالگر، نفس های به شماره افتاده کرانه باختری، آمدند تا بگویند ما هستیم، خشونت علیه شما را محکوم می کنیم، کادر سلامت هم آمدند تا غم و غصه به قلبشان نشسته از جراحت های عمیق  را شعار کنند و حواله دهد به آسمان.

  مسؤول و متولیان هم کم نداشتند برای دفاع از مردم بی دفاع غزه، با شعارهای هیات من الذله، القدس لنا، ما تا آخر ایستاده ایم، مرگ بر سه ابلیس آمریکا و انگلیس و اسراییل، مرگ بر خواص بی بصیرت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریادهای کفن پوشان همدان علیه رژیم کودک کش

فریادهای کفن پوشان همدان علیه رژیم کودک کش