مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-15سياسي

علائم پیروزی فلسطینی ها آشکار است


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خدا را شکر ملت فلسطین در عملیات اخیر به پیروزی چشم گیری رسیده و ضربه های مهلکی بر زیرساخت های رژیم اشغال گر وارد کرده است، - ایسنا/خوزستان نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خدا را شکر ملت فلسطین در عملیات اخیر به پیروزی چشم گیری رسیده و ضربه های مهلکی بر زیرساخت های رژیم اشغال گر وارد کرده است، گفت: برای پیروزی نهایی باید مقاومت به حرکت خود ادامه دهد و علائم پیروزی آشکار است.

آیت الله محسن حیدری در گفت و گو با ایسنا، درباره اتفاقات اخیر در فلسطین و عملیات طوفان الاقصی، اظهارکرد: ملت فلسطین بیش از یک قرن است که در احاطه اشغالگران قرار گرفته است.

فلسطین از زمان جنگ جهانی اول رسما به اشغال انگلیسی ها درآمد و انگلیسی ها 30 سال بر ملت فلسطین حاکمیت داشتند و در این 30 سال زمینه را برای تشکیل دولت اسراییل آماده می کردند.

بنابراین یهودی ها را از اروپا، آمریکا، روسیه و جاهای دیگر دعوت کردند و خانه های فلسطینی ها را در اختیار این یهودی ها قرار دادند.

وقتی انگلیسی ها بعد از 30 سال از فلسطین خارج شدند، اسراییل دولت خود را رسما در سال 1948 میلادی اعلام کرد و از آن زمان تاکنون که 75 سال می گذرد، رژیم اشغال گر قدس زمین اسلامی را که بیت المقدس و مسجدالاقصی است و ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم پیروزی فلسطینی ها آشکار است

علائم پیروزی فلسطینی ها آشکار است