مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-08بين الملل

پیشنهاد روزنامه غرب گرا برای برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی


روزنامه منتسب به جریان غرب گرا، ضمن تخطئه اقتدار ایران در صحنه بین الملل، مدعی شده است که باید با اسراییل ارتباط داشته باشیم و از منافع آن بهره مند شویم.

- فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* پیشنهاد روزنامه غربگرا برای برقراری رابطه با اسراییل به فاصله 2 روز پس از تبریک وزیر اطلاعات و وزارت خارجه اسراییل به نرگس محمدی برای دریافت جایزه نوبل صلح، روزنامه هم میهن با انتخاب تیتری تأمل برانگیز به عملیات بزرگ طوفان الاقصی واکنش نشان داد.

این روزنامه منتسب به جریان غربگرا در مطلبی با عنوان ناگهان جنگ نوشت: در شرایطی که طی ماه های اخیر، ایالات متحده تلاش های گسترده ای را برای ایجاد ارتباط بین عربستان و اسراییل انجام داده بود و برخی کشور های عرب منطقه نیز روابط خود را با اسراییل آغاز کرده اند، بامداد روز گذشته در سالروز جنگ یوم الکیپور پس از حدود یک سال از آخرین درگیری حماس با اسراییل حمله غافلگیرانه و گسترده نیروهای حماس به اسراییل با عنوان طوفان الاقصی با پرتاب 5هزار راکت به شهرک های یهودی نشین مجاور و برخی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد روزنامه غرب گرا برای برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی

پیشنهاد روزنامه غرب گرا برای برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی