مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-22اقتصادي

3 برنامه ویژه صندوق نوآوری برای صادراتی شدن شرکت های دانش بنیان


مدیر ارتباط با مشتریان صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به برنامه های این صندوق برای کمک به توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان، گفت: چارچوب برنامه صادراتی صندوق نوآوری و شکوفایی شامل 3 دسته توانمندسازی صادراتی، - شبکه سازی صادراتی و تأمین مالی صادراتی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت 29 مهر روز ملی صادرات و به همت صندوق نوآوری و شکوفایی، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، همایش در مسیر صادرات دانش بنیان از امروز یکشنبه 30 مهر به مدت دو روز به صورت حضوری و مجازی آغاز شد.

در روز نخست این همایش که به صورت همزمان با چهل و نهمین رویداد یکشنبه های صادراتی و پذیرش هیات تجاری و فناوری از کشور ارمنستان در حوزه کشاورزی برگزار شده است، علاوه بر معرفی و آشنایی شرکت های دانش بنیان با بازار ارمنستان، نماینده رییس اتحادیه کشاورزی این کشور نیز در همایش در مسیر صادرات دانش بنیان سخنرانی کرد.

همچنین نمایشگاهی با حضور 26 شرکت دانش بنیان در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده است تا هیات تجاری ارمنستان از نزدیک با دستاوردها و توانمندی های دانش بنیان های ایرانی در حوزه کشاورزی آشنا شده تا زمینه همکاری مشترک و صادرات محص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 برنامه ویژه صندوق نوآوری برای صادراتی شدن شرکت های دانش بنیان

3 برنامه ویژه صندوق نوآوری برای صادراتی شدن شرکت های دانش بنیان