مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:262023-09-27سياسي

طرح بین المللی نسل نادر در بوشهر اجرا می شود


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: طرح بین المللی « نسل نادر » فرمانده نبرد مستقیم رزمندگان بوشهری با نیروهایی امریکایی در خلیج فارس توسط این اداره کل اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، وحید حیدری روز چهارشنبه در نشست تبیین طرح نسل نادر اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دستگاه های فرهنگی استان طرح بین المللی نسل نادر را به جامعه با هدف آشنایی با زندگی شهید نادر مهدوی، معرفی شخصیت شهدای خلیج فارس در عرصه ملی و بین المللی و مطرح شدن حماسه این شهید برجسته را اجرا می کنند.

وی افزود: این طرح در عرصه بین المللی و در تمام رشته های فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده و در گام نخست در حوزه نمایشنامه و به شکل استانی اجرا خواهد شد.

حیدری با بیان اینکه جامعه هدف این طرح عموم مردم هستند،یادآورشد: باتوجه به برنامه ریزی جامع نسل نادر در قالب ها و بخش های مختلف، شروع این طرح از مدارس و رده سنی نوجوانان در مدارس متوسطه اول و دوم است.

وی به 16 مهر سالروز شهادت نادر مهدوی اشاره کرد و گفت: همزمان با این مناسبت نمایشنامه حماسه شهید نادر مهدوی تهیه و در مدارس بین دانش آموزان جهت اجرای دانش آموزی ارایه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بین المللی نسل نادر در بوشهر اجرا می شود

طرح بین المللی نسل نادر در بوشهر اجرا می شود