مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 09:502023-09-29سياسي

لایحه منطقه آزاد مازندران به تایید شورای نگهبان رسید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور اظهار داشت: این امر مشروط بر این است که همه ضوابط و اصول اجرای طرح در مازندران رعایت شود.

- استاندار مازندران گفت: لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری سه لکه ای مازندران به تایید شورای نگهبان رسید و امکان برخورداری از مزایای منطقه آزاد تجاری در سه نقطه ساحلی به مساحت مجموع یک هزار و 605 هکتار فراهم شده است.

‎  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور اظهار داشت: این امر مشروط بر این است که همه ضوابط و اصول اجرای طرح در مازندران رعایت شود.

استاندار مازندران ادامه داد: تصویب این طرح با نگاه ویژه ای که دولت سیزدهم به تقویت روابط با کشور های حاشیه دریای خزر دارد، می تواند فرصت های اقتصادی جدید و ارزشمندی را برای مازندران ایجاد کند و به ارتقاء جایگاه این استان در اقتصاد منطقه بینجامد.

حسینی پور اضافه کرد: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در حوزه ارتباط با کشور های حوزه CIS، یکی از بستر های مهمی که می توانست به ارتقاءِ فعالیت های تجاری و اقتصادی با این کشور ها کمک کند ایجاد منطقه آزاد بود که دولت سیزدهم با پیگیری های متعدد این اقدام را انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه منطقه آزاد مازندران به تایید شورای نگهبان رسید

لایحه منطقه آزاد مازندران به تایید شورای نگهبان رسید