مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:002023-09-30سياسي

برگزاری 180 هزار جلسه دادرسی الکترونیکی با هدف از بین فساد در کشور


در سال گذشته 180هزار جلسه دادرسی الکترونیکی با هدف از بین فساد و فساد زایی برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس مرکز حفاظت قوه قضاییه گفت: در سال گذشته 180هزار جلسه دادرسی الکترونیکی با هدف از بین فساد و فساد زایی برگزار شد.

حجت الاسلام علی عبدالهی 8مهرماه در دومین همایش سراسری هفته وحدت که در تالار وحدت ارومیه برگزار شد با اشاره به اینکه وفاق و وحدت بین شیعه و سنی در این منطقه از کشور مثال زدنی است، اظهار کرد: مردم این استان مبانی وحدت را در 8 سال دفاع مقدس تجربه کردند و اکنون شیرینی آن تجربه زیبا را می چشند.

رییس مرکز حفاظت قوه قضاییه اظهار کرد: برپایی این همایش نشان می دهد که ولایت پیامبر اکرم یک حادثه نبوده و بنیاد کفر و شرک با ولایت پیامبر برهم ریخته است.

وی یاد آور شد: امروز افتخار ما زندگی در زیر یک بیرق به نام توحید، رسالت، عدالت و ولایت است لذا با وجود این بیرق نباید مایوس و نا امید شد چرا که دشمن هدفش ناامیدی و مایوس کردن مسلمانان است و برای این هدف در گام اول به اعتقادات و قرآن مسلمانان توهین می کند.

حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به اینکه دغدغه جامعه اسلامی ایجاد جامعه توحیدی است، تصریح کرد: قرآن هراسی و اسلام هراسی به عنوان یک برنامه مدون دشمن سال هاست در جریان است و با توهین به اعتقادات مسلمانان در تلاش هستند اختلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 180 هزار جلسه دادرسی الکترونیکی با هدف از بین فساد در کشور

برگزاری 180 هزار جلسه دادرسی الکترونیکی با هدف از بین فساد در کشور