مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 06:552023-10-17دانش

ارتقای آموزش های مهارت محور و نیازمحور در دستور کار وزارت علوم


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نگاه ویژه ای به مهارت محوری و نیاز محور بودن آموزش عالی دارد و تلاش می کند میزان این نوع آموزش در حوزه آموزش عالی افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نگاه دولت سیزدهم به آموزش عالی بخصوص در زمینه مهارت محوری و نیاز محور بودن بسیار ویژه است و در حال حاضر بیش از 180 هزار دانشجو در دانشگاه های مهارت محور و دانشگاه های فنی وحرفه ای مشغول تحصیل هستند که مورد توجه وزارت علوم قرار گرفته است.

همچنین اصلاحات خوبی در دانشگاه های جامع علمی کاربردی و فنی و حرفه ای صورت گرفته و طرح های نوآورانه و خلاقانه به کار گرفته شده که کارآمدی و اشتغال زایی دانشجویان را درپی دارد.

محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به توسعه آموزش های نیازمحور در حوزه آموزش عالی، گفت: در این دوره از مدیریت وزارت علوم در زمینه آموزش هدفمند که شامل آموزش نیازمحور و آموزش مهارت محور است، تلاش خواهیم کرد که درصد این آموز ش ها را در کل آموزش عالی ارتقا دهیم.

* توجه ویژه وزارت علوم به دانشگاه جامع علمی کاربردی  وی افزود: یکی از بسترها برای توسعه آموزش مهارت محور و نیاز محور دانشگاه جامع علمی کاربردی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای آموزش های مهارت محور و نیازمحور در دستور کار وزارت علوم

ارتقای آموزش های مهارت محور و نیازمحور در دستور کار وزارت علوم