مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-10سياسي

صهیونیست ها در بهت و ماتم طوفان الاقصی هستند


مشاور و دستیار ویژه معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در 45 سال تقابل جبهه حق به پرچمداری ایران اسلامی در مقابل جبهه نظام سلطه و استکبار جهانی به پرچمداری و رهبری آمریکا ما خود را پیروز می دانیم.

- سردار علی پاشامحمدی در نشست بصیرتی ما به قله نزدیک شده ایم و دفاع مقدس ادامه دارد ، گفت: امروز خبر اول دنیای اسلام و جهان موضوع فلسطین است؛ فلسطینی که به تعبیر زیبای امام خمینی (ره) پاره تن اسلام است.

مشاور و دستیار ویژه معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فلسطین قریب به 80 سال است که مورد تهاجم و ظلم صهیونیسم بین الملل قرار گرفته و مردم آن را در خانه و کاشانه خود مورد تهاجم و تعدی قرار می دهند.

پاشامحمدی با اشاره به اینکه به لطف خداوند سبحان عملیات پیروزمند و غرورآفرین طوفان الاقصی در دفاع از مسجدالاقصی سه روزی است که شروع شده است، بیان داشت: این حرکت حمله ای غافلگیرانه و عملیاتی کوبنده و توفنده و در آن دست خدا از آستین مجاهدان فلسطینی بیرون آمده است و باران سجیل را بر سر صهیونیست های غاصب نازل کرده است.

وی ادامه داد: در پی این عملیات هنوز دنیا و به خصوص صهیونیست ها در بهت و ماتم که چه اتفاقی افتاده است و باید منتظر ماند که در روزهای آینده ابعاد این عملیات غرورآفرین مشخص شود؛ آنها به مراتب اعتراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها در بهت و ماتم طوفان الاقصی هستند

صهیونیست ها در بهت و ماتم طوفان الاقصی هستند