مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-21اقتصادي

تغییری در کار نیست؛ مراجعه به پلیس+ 10 شیوه درخواست کارت سوخت


اوایل مرداد ماه اعلام شد که خودروهای صفر کیلومتر برای دریافت کارت سوخت خود به پلیس +10 مراجعه کنند و از آن زمان تاکنون تغییری اتفاق نیفتاده است.

- تغییری در کار نیست؛ مراجعه به پلیس+ 10 شیوه درخواست کارت سوخت اوایل مرداد ماه اعلام شد که خودروهای صفر کیلومتر برای دریافت کارت سوخت خود به پلیس +10 مراجعه کنند و از آن زمان تاکنون تغییری اتفاق نیفتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که برخی از سایت های خبری از اعلام اتفاقی جدید برای صدور کارت های سوخت برای خودروهای صفر کیلومتر خبر داده اند، اوایل مرداد ماه محمد صادقی مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش به ایسنا، گفت: از این به بعد مالکان خودروهای صفر کیلومتر برای دریافت کارت سوخت خود باید به پلیس +10 مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه مالکین وسایل نقلیه نو شماره که خودروی خود را در سال جاری از شرکت های خودروساز تحویل گرفته ولی کارت هوشمند سوخت خود را همچنان دریافت نکرده اند، لازم است جهت پیگیری روند صدور کارت خود به هر یک از دفاتر پلیس + 10 سراسر کشور مراجعه کنند، اظهار کرد: این روند در گذشته اینگونه نبود و اکنون شرایط تغییر کرده است.

به گفته وی در آن زمان، قبل از این کارت سوخت برای مالکان خودرو صفر کیلومتر صادر می شد، اما از این به بعد لازم است همه مالکان خودرو اعم از صفرکیلومتر و غیره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییری در کار نیست؛ مراجعه به پلیس+ 10 شیوه درخواست کارت سوخت

تغییری در کار نیست؛ مراجعه به پلیس+ 10 شیوه درخواست کارت سوخت