مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:302023-09-30ورزشي

ظهور ناگهانی اموال گمشده فوتبال تهران در طبقه پنجم


جلسه ویژه برای پس گرفتن اموال هیات فوتبال تهران برگزار شد و طبق خبر تابناک، حبیب الله شیرازی مدعی شد، لوازم ناپدید شده در طبقه پنجم ساختمان هیات فوتبال قرار دارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ در همین حال تماس ناگهانی اشخاص ثالث با هیات فوتبال برای پس دادن اموال مفقودی، در نوع خود جالب است.

  مشخص نیست ابن اموال گمشده از چه راهی ناگهان و شبانه ظاهر می شود.

شاید چک کردن دوربین های ورود و خروج، جواب را پیدا کند.

در همین حال فرهیختگان نیز خبر داده که چهار دستگاه پلی استیشن گمشده و برده شده هیات فوتبال، در بوفه استخر هتلی که آقازاده رییس اجاره کرده، مشغول درآمدزایی و کار  است؟ امروز سرانجام با ورود حراست فدراسیون فوتبال جلسه ای برای تعیین و تکلیف اموال گمشده هیات فوتبال استان تهران در زمان مدیریت حبیب شیرازی برگزار شده است.

شاید باور نکنید اما طبق اعلام منابع آگاه بعد از افشاگری های مداوم رسانه ها وقتی لیست اموال گمشده لو رفت و ماجرا برای مدیران سابق بیخ پیدا کرد، چند روزی است که افراد مختلف با هیات فوتبال تماس می گیرند و می گویند برخی از اموال نزد آنها است و می خواهند این تجهیزات را پس بدهند! مثلا تجهیزات پزشکی در یک مجموعه پزشکی که خواهر یک مدیری(!) در آنجا مشغول به فعالیت شده، پیدا شد! اتفاق عجیب تر این است که شنیده می شود مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهور ناگهانی اموال گمشده فوتبال تهران در طبقه پنجم

ظهور ناگهانی اموال گمشده فوتبال تهران در طبقه پنجم