مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-10اقتصادي

بانوان کرمانشاهی به بیمه روستایی روی خوش نشان دادند


مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال 4 هزار بیمه شده جدید جذب شده است، گفت: یک هزار و 700 نفر از این تعداد خانم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن رشیدی اقدم مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پوشش 58 درصدی بیمه ای توسط صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر استان، اظهار کرد: از سال 84 تاکنون 120 هزار نفر زیرپوشش صندوق بیمه روستایی قرار گرفتند.

وی با اشاره به رتبه اول صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر استان در جذب همگانی در سال 1401، ادامه داد: در 6 ماهه نخست سال جاری 4 هزار بیمه شده جدید جذب شده که یک هزار و 700 نفر از این تعداد خانم هستند.

به گفته مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه، در حال حاضر 5 هزار و 800 نفر بازنشسته و از این بیمه حقوق دریافت می کنند.

رشیدی اقدم حداقل سن برای عضویت در صندوق بیمه روستاییان و عشایری استان 18 و حداکثر 50 سال اعلام کرد و افزود: این صندوق در قالب سه خدمت؛ بازنشستگی، از کار افتادگی، حقوق بازماندگان فعالیت می کند.

وی در پایان، گفت: افرادی که فاقد هرگونه پوشش بیمه ای هستند شامل صنایع دستی، رانندگان بین شهری و تمامی ساکنان زیر 20 هزار نفر، می توانند از خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان کرمانشاهی به بیمه روستایی روی خوش نشان دادند

بانوان کرمانشاهی به بیمه روستایی روی خوش نشان دادند