مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:112023-10-16ورزشي

تلاش برای تکمیل 103 پروژه ورزشی در سیستان و بلوچستان


مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: 103 طرح نیمه تمام ورزشی در استان داریم که از 10 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تلاش می کنیم 10 طرح مهم و اولویت دار با حمایت استاندار افتتاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عباس شیبک امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی برگزار شد، اظهار کرد:  یکی از مطالبه های به حق هیئت ها نداشتن فضای اختصاصی است، اماکن ورزشی طبق قانون به بخش خصوصی واگذار شده ، در برخی مناطق استان یک سالن وجود دارد و همان هم به بخش خصوصی واگذار شده ، حتی جلوی واگذاری سالن ووشو را هم نتوانستیم بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان افزود: تلاش می کنیم برخی از اماکن از این قانون خارج شود ، مکاتبه لازم انجام شده و امیدوارم بتوانیم با همراهی مسئولان این مشکل برطرف شود.

  از شما هم عاجزانه می خواهم این موضوع بطور یک مطالبه مطرح تا اماکن ورزشی  به خود هیاتها واگذار شود.

این مسئول بیان کرد: 18 میلیارد تومان برای دهکده زاهدان مصوب شده که تحول آن را به همراه خواهد داشت، 30 میلیارد تومان  برای مجموعه 17 شهریور در نظر گرفته شده که البته فقط نمای آن تا پایان سال کامل می شود، 68 میلیارد تومان هم برای  سالن 4500 نفری زاهدان در نظر گرفته شد که امیدواریم  تا اواسط سال 1403 به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تکمیل 103 پروژه ورزشی در سیستان و بلوچستان

تلاش برای تکمیل 103 پروژه ورزشی در سیستان و بلوچستان