مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 08:502023-09-23سياسي

سال تحصیلی جدید در کرمان آغاز شد/ توجه به آموزش و پرورش در کنار هم


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هیچ کدام از برنامه ها را فدای دیگر برنامه ها نمی کنیم و بال آموزش و بال پرورش را با هم داریم.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هیچ کدام از برنامه ها را فدای دیگر برنامه ها نمی کنیم و بال آموزش و بال پرورش را با هم داریم.

رضا رضایی صبح امروز اول مهرماه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه ابتدایی دخترانه شاهد کرمان اظهار کرد: شعار سال تحصیلی جدید یکصدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس بیش از 220 هزار شهید تقدیم کردیم تا این نظام پابرجا و استوار بماند و باید قدردان ایثارگران، جانبازان و شهدا باشیم.

رضایی افزود: تلاش ما این است در آموزش و پرورش بتوانیم انسانی تمام ساحتی تربیت کنیم تا وقتی فرد از مدرسه به دانشگاه می رود هر آنچه برای انسان کامل نیاز است را داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از کسب پنج رتبه تک رقمی کنکور امسال توسط دانش آموزان کرمانی خبر داد و گفت: هیچ کدام از برنامه ها را فدای دیگر برنامه ها نمی کنیم و بال آموزش و بال پرورش را با هم داریم.

گفتنی است: مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در کرمان با حضور معاون استاندار، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و جمعی از مسولان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال تحصیلی جدید در کرمان آغاز شد/ توجه به آموزش و پرورش در کنار هم

سال تحصیلی جدید در کرمان آغاز شد/ توجه به آموزش و پرورش در کنار هم