مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-07سياسي

سردار رادان: پلیس در برابر گردنکشان مقتدر است


فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی گفت: پلیس در برابر گردنکشان و مخلان نظم و امنیت قاطع و در برابر مردم فروتن و خدمتگزار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، احمدرضا رادان روز شنبه در سومین روز از تقویم هفته نیروی انتظامی و در رژه مشترک نیروهای انتظامی اظهار داشت: نتیجه مجاهدت، تلاش و سختکوشی فرزندان انتظامی، امنیت و رضایت برای مردم شریف کشور شده است و نتیجه اقدامات انتظامی در طول شبانه روز و در همه ماموریت ها، آسایش و آرامشی است که به مردم هدیه شده است.

فرمانده کل انتظامی اظهار داشت: باید شاکر باشیم در نظامی لباس مقدس پلیس را بر تن کردیم که رضایت خدا در همه ابعاد آن متبلور است.

سردار رادان تاکید کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران می تواند ادعا کند که به پلیس هوشمند در تراز جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

پلیسی که می داند در کجا قاطع و مقتدر و در کجا رئوف باشد.

پلیسی که در برابر مردم خاضع و در برابر گردنکشان قاطع و در برابر ناقضان امنیت مردم مقتدر است.

وی ادامه داد: امسال به معنای واقعی باید برای شهروند قانون مدار و پلیس خدمتگذار در مسیر هوشمندی را ادامه دهیم تا پلیسی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی تشریح کرد: شهروندان قانونمدار کسانی هستند که در قالب قانون، تکالیف شهروندی خود را انجام می دهند و پلیس خدمتگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: پلیس در برابر گردنکشان مقتدر است

سردار رادان: پلیس در برابر گردنکشان مقتدر است