مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-18اقتصادي

بازدید مخبر از از نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی کارخانه تراکتورسازی مینسک


معاون اول رییس جمهور با حضور در شرکت تراکتورسازی مینسک و خودروسازی و ماشین آلات معدنی بلاز، ضمن بازدید از نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی و معدنی در این دو کارخانه با توضیحات مدیران عامل این مجتمع های صنعتی بزرگ در جریان جدیدترین تولیدات و تجهیزات کشاورزی و معدنی آنان قرار گرفت.

- معاون اول رییس جمهور با حضور در شرکت تراکتورسازی مینسک و خودروسازی و ماشین آلات معدنی بلاز، ضمن بازدید از نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی و معدنی در این دو کارخانه با توضیحات مدیران عامل این مجتمع های صنعتی بزرگ در جریان جدیدترین تولیدات و تجهیزات کشاورزی و معدنی آنان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در بازدید از شرکت تراکتورسازی مینسک که با همراهی نخست وزیر بلاروس و وزاری صنعت، معدن و تجارت، نفت و جهاد کشاورزی و دیگر مسئولان مربوطه ایرانی و بلاروسی انجام شد، از آخرین زمینه های همکاری شرکت های ایرانی و بلاروسی در حوزه تولیدات تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی مطلع شد.

معاون اول رییس جمهور در این بازدید بر اهمیت تولید مشترک تجهیزات کشاورزی و رفع نیازهای متقابل کارخانه های دو کشور تاکید کرد.

وی همچنین دستور داد تا هرچه سریعتر موانع بر سر راه گسترش همکاری های صنعتی و کشاورزی کارخانه های تراکتورسازی در دو کشور هر چه سریعتر برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مخبر از از نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی کارخانه تراکتورسازی مینسک

بازدید مخبر از از نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی کارخانه تراکتورسازی مینسک