مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 19:202023-10-16بين الملل

خون «محمد الدره» همچنان در غزه ریخته می شود


پدر پسربچه ای که 23 سال پیش توسط صهیونیست ها در کنار او شهید شد، امروز عزادار 2 برادرش است و می گوید هر روز در غزه پسر او شهید می شود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: کشتار مردم فلسطین داستان دیروز و امروز، هفته گذشته یا ماه های اخیر نیست.

75 سال از تاسیس رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین می گذرد و مردم فلسطین طی این دهه ها همیشه مورد ظلم صهیونیست ها و کشور های حامی آن بودند.

نهم مهر ماه سال 2000 میلادی پدری همراه پسر 11 ساله اش به نام جمال الدره از دست صهیونیست ها فرار کرده و پشت بشکه ای سنگر گرفتند.

محمد الدره پسری که از ترس صهیونیست ها پشت پدر خود پنهان شده بود و گریه می کرد، دید که پدرش دستمالی سفید به معنای تسلیم بلند کرده تا شاید بتواند جان خود و پسرش را بخرد اما صهیونیست ها با شلیک مستقیم گلوله محمد را به شهادت رساندند تا جهان بار دیگر ببیند که رژیم کودک کش صهیونیستی برایش فرقی نمی کند مقابلش کودک است یا رزمنده، همه فلسطینیان را خواهد کشت.

23 سال از زمان شهادت تکان دهنده محمد الدره گذشته است.

پدر شهید الدره زنده ماند تا دوباره امروز پیکر دو تن از اعضای خانوادهاش را که براثر بمباران رژیم صهیونیستی در غزه شهید شدند در آغوش بگیرد و خودش برای آن ها آخرین نمازشان را بخواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون «محمد الدره» همچنان در غزه ریخته می شود

خون «محمد الدره» همچنان در غزه ریخته می شود