مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 20:352023-10-01فرهنگي

بازدید بیش از 1500 نفر از جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به هنرنمایی 27 گروه از هنرمندان کشور در جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی در سه روز متوالی در استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، پیام احمدی صبح امروز در آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی در چهارمحال و بختیاری گفت: بخش نمایش های فردی، نقالی، روایت های ملی این جشنواره با هنرمندی و شرکت هنرمندان کشور پس از سه روز به کار خود خاتمه داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که استان در این جشنواره میزبان 27 گروه از هنرمندان کشور بوده است، ادامه داد: طی سه روز متوالی 11 گروه در بخش نقالی و 16 گروه در بخش نمایشی به هنرنمایی پرداختند.

وی افزود: طبق زمان بندی و گروه بندی در شهرکرد 6 نمایش، در جونقان 10 نمایش و در بروجن 11 نمایش اجرا شد.

احمدی با اشاره به استقبال مردم استان از این جشنواره، بیان کرد: بیش از یک هزار و 500 مخاطب مستقیما از این نمایش ها بازدید کرده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت استان در برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی، اظهار داشت: ما شاهد بازخورد های مثبت اجتماعی و وحدت بخش در این دوره از جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید بیش از 1500 نفر از جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در چهارمحال و بختیاری

بازدید بیش از 1500 نفر از جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در چهارمحال و بختیاری