مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 00:002023-09-28اجتماعي

تغییرات مدیریتی در شهرداری تبریز


با ابلاغ شهردار تبریز شهرداران جدید مناطق دهگانه، معاونت ها، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری معرفی و یا به مدت یکسال در سمت خود ابقا شدند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی با ابلاغ شهردار تبریز شهرداران جدید مناطق دهگانه، معاونت ها، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری معرفی و یا به مدت یکسال در سمت خود ابقا شدند.

یعقوب هوشیار در گفت وگو با خبرنگاران گفت: عملکرد مدیران مجموعه شهرداری از اولین روز شروع به کار مدیریت جدید شهری ارزیابی شده و هدف از انجام تغییرات خدمت رسانی بهتر به شهروندان است.

وی افزود: تغییرات جدید شامل مناطق دهگانه، معاونت ها، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری است که تعدادی از مدیران جدید معرفی و برخی از مدیران در سمت خود ابقا شده اند.

وی ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی تمامی مدیران، کارکنان و کارگران مجموعه شهرداری در تحقق برنامه های پیش بینی شده و مصوب شورای اسلامی شهر ابراز امیدواری کرد مدیران جدید و همچنین مدیرانی که به مدت یکسال در سمت خود ابقا می شوند با روحیه و توان مضاعف خدمت رسانی به شهروندان و انجام پروژه های عمرانی و خدماتی را در برنامه کاری خود قرار دهند.

گفتنی است؛ با حکم شهردار تبریز حمید شاهوردی به مدت یکسال در شهرداری منطقه 1 ابقا، موسی علیپور زنوزی به مدت یکسال در شهرداری منطقه 2 ابقا، علی قاسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات مدیریتی در شهرداری تبریز

تغییرات مدیریتی در شهرداری تبریز