مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-17سياسي

اسراییل در حال سقوط است/نبرد صددرصدی جبهه مقاومت علیه صهیونیسم


یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه اسراییل در آیتم های مختلف در حال سقوط است، گفت: طی دو سال اخیر اعتراضاتی در اسراییل رخ داده که از خود و داخل خودشان بوده است، - ایسنا/مازندران یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه اسراییل در آیتم های مختلف در حال سقوط است، گفت: طی دو سال اخیر اعتراضاتی در اسراییل رخ داده که از خود و داخل خودشان بوده است، این موارد نشان می دهد در حاکمیت سیاسی این رژیم نیز شکاف عمیقی اتفاق افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد خسروی کارشناس مسائل سیاسی شامگاه 24 مهر ماه در تجمع طلاب، دانش آموختگان، اساتید و کادر مدرسه علمیه امام حسین (ع) چالوس و مدرسه علمیه حضرت صدیقه طاهره نوشهر که در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد، با اشاره به جریان مقاومت در نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: خلاء استراتژیک یعنی بهانه ای برای حضور و جنگ یک کشور و یا یک رژیم علیه کشور دیگری است که به طور حتم به دنبال منافع خواهد بود.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور در مورد حجاب و نقشه های دشمنان نظام گفت: حجاب یکی از آیتم های شخصیت دهنده است یعنی شخص با حفظ حجاب به خود می پردازد و به آگاهی می رسد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه شخص با حفظ حجاب به جای ارائه با صورت به دنبال ارائه خود با شخصیت است، تصریح کرد: جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل در حال سقوط است/نبرد صددرصدی جبهه مقاومت علیه صهیونیسم

اسراییل در حال سقوط است/نبرد صددرصدی جبهه مقاومت علیه صهیونیسم