مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-11اقتصادي

بهره برداری از شرکت واحد فرآورده های صنعتی آجرنسوز در سروستان


فرماندار سروستان با اشاره به سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان همزمان با سفر رییس جمهور به فارس گفت: در جریان این سفر شرکت واحد فرآورده های صنعتی آجرنسوز با سرمایه 450 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

- ایسنا/فارس فرماندار سروستان با اشاره به سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان همزمان با سفر رییس جمهور به فارس گفت: در جریان این سفر شرکت واحد فرآورده های صنعتی آجرنسوز با سرمایه 450 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری سروستان، علی حسین بهمنی امروز، 19 مهرماه ضمن تشریح برنامه های سفر هیئت دولت در این شهرستان همزمان با سفر رییس جمهور به فارس گفت: در جریان سفر دور دوم رییس جمهور به استان فارس، نمایندگانی از هیئت دولت به شهرستان سفر خواهند کرد و سروستان میزبان یک یا چند وزیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه سروستان در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری در دولت سیزدهم بسیار شکوفا شده است، گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به فارس و با حضور عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم، شرکت واحد فرآورده های صنعتی آجر نسوز دیرگذار با سرمایه 450 میلیارد تومان و اشتغالزایی برای 54 نفر به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از شرکت واحد فرآورده های صنعتی آجرنسوز در سروستان

بهره برداری از شرکت واحد فرآورده های صنعتی آجرنسوز در سروستان