مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-07سياسي

​حضور بانک صادرات ایران در نمایشگاه «روستا آباد»


نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های عشایری و روستایی کشور با عنوان «روستا آباد» با سخنان معاون اول رییس جمهور و مشارکت بانک صادرات ایران در محل مصلی تهران آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران، معاون اول رییس جمهور در بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه که به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی عرضه محصولات روستایی و عشایری و با عنوان روستا آباد آغاز به کار کرد، از نزدیک با برخی شرکت کنندگان در این نمایشگاه به گفتگو پرداخت.

  محمد مخبر، در آیین افتتاح این نمایشگاه با تبریک هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله، روستاهای کشور را عامل مهم تامین امنیت غذایی کشور دانست و تاکید کرد: روستاها بر خلاف تصور رایج، از بقیه مردم کشور در تامین امنیت غذایی و مایحتاج مردم دستگیری می کنند.

وی تاکید کرد: امروز امنیت غذایی مدیون روستاها است و این کار بزرگی است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه باید بستر فعالیت های اقتصادی و تولیدی و همچنین اشتغال در روستاها را تقویت کرد، افزود: امروز ارزان ترین، سریع ترین و مؤثرترین راه برای تامین مولفه های امنیت غذایی در روستاها است.

مخبر با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به تامین و استقلال تولید در نهاده های دامی، افزود: اگر بسترسازی های لازم برای تولید در روستاها فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

​حضور بانک صادرات ایران در نمایشگاه «روستا آباد»

​حضور بانک صادرات ایران در نمایشگاه «روستا آباد»