مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:502023-09-25سياسي

حضور رییس سازمان زندان ها در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه


رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با حضور در مرکز ارتباط مردمی قوه قضاییه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر کرد.

- رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با حضور در مرکز ارتباط مردمی قوه قضاییه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور امروز (دوشنبه 3 مهر) برای سومین بار در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و با مراجعانی که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند دیدار و به پرونده های آن ها رسیدگی کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه انجام شد، رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور پس از استماع مشکلات و درخواست های مراجعه کنندگان جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی آن ها دستورات لازم را صادر کرد.

غلامعلی محمدی در این ملاقات مردمی ضمن تشکر و قدردانی از مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه اظهار کرد: یکی از اموری که همواره مورد تاکید رییس قوه قضاییه قرار دارد، بحث ارتباط کارگزاران نظام و مدیران قوه قضاییه با مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس سازمان زندان ها در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه

حضور رییس سازمان زندان ها در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه