مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-18سياسي

هدفمندسازی اردوهای جهادی لازمه ی رفع محرومیت هاست


رییس اداره امور بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح کشور با بیان این که پس از گذشت 45 سال از عمر انقلاب اسلامی نباید دیگر روستای محرومی در کشور وجود داشته باشد بر لزوم هدفمندسازی اردوهای جهادی در راستای محرومیت زدایی تاکید کرد.

- ایسنا/یزد رییس اداره امور بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح کشور با بیان این که پس از گذشت 45 سال از عمر انقلاب اسلامی نباید دیگر روستای محرومی در کشور وجود داشته باشد بر لزوم هدفمندسازی اردوهای جهادی در راستای محرومیت زدایی تاکید کرد.

سردار اسداله بادفر در همایش دانشجو، امید، خدمت که با حضور امام جمعه، استاندار و جمعی از مقامات و مسئولان استان یزد و نیز دانشجویان جهادگر استان در دانشگاه یزد برگزار شد، ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که فضای دانشجویی بیشتر باید مبتنی بر یک نظام تربیتی باشد تا یک نظام کار، گفت: ما از اردوهای جهادی دانشجویی، انتظار یک فتح الفتوح در حوزه تربیت دینداری هم برای شرکت کنندگان و هم برای مردمان مناطق مقصد داریم.

وی افزود: اگر برای یک روستای محروم، تیمی جهت سازندگی فیزیکی اعزام شود حتما باید در کنار این هدف، فعالیت های آموزشی نیز انجام شود.

سردار بادفر ضمن اشاره به این که حدود 45 سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد، گفت: اکنون دیگر نباید روستای محرومی در کشور وجود داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفمندسازی اردوهای جهادی لازمه ی رفع محرومیت هاست

هدفمندسازی اردوهای جهادی لازمه ی رفع محرومیت هاست