مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 18:252023-10-07اجتماعي

5227 کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد هستند


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 5227 کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگ و هنری استان هستند.

- کبری اخلاقی نیا روز شنبه 15 مهر ماه 1402 در جمع خبرنگاران، افزود: 35 عنوان برنامه توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: 110 ریز برنامه با پوشش بخش های مختلف در سطح مراکز استان انجام شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به هفته کودک، خاطرنشان کرد: هفته ملی کودک از 15 تا 22 مهر ماه نامگذاری شده و چندین محور برنامه خواهیم داشت.

اخلاقی نیا با بیان اینکه فعالیت های کانون محدود به این هفته نیست و در تمام سال برنامه هایی محقق می شود، تصریح کرد: فعالیت هایی برای کودکان و فعالیت هایی توسط کودکان اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه 10 مرکز ثابت و هفت مرکز سیار روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد فعال است، ادامه داد: فعالیت دو مرکز پستی نیز در این استان عملیاتی شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: 113 هزار و 977 جلد کتاب در مخازن کتابخانه های ما موجود است و از این ظرفیت استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخلاقی نیا، تعامل و هم افزایی بین دستگاهی را از محور برنامه های این اداره کل دانست و بیان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5227 کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد هستند

5227 کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد هستند